sâmbătă, 14 martie 2015

Redecorarea camerei copiilor

Simti uneori ca primvara te ia cu asalt?
Asa m-a luat pe mine saptamana asta, cand am dat perdelele la o parte sa las soarele sa intre in casa, asa ca am spalat geamurile. :) Apoi, am dat cu ochii de pereti. Albi. Lipsiti de viata. Fara imaginatie. Banali. Albi. Ba inca, si cu pete in camera fetelor. Pete de la picioruse puse vara cand era prea cald de tinut cuminti in pat, pete de la proiectele cu pensule. 
Trebuia facut ceva. Mai ales ca nu este prima data cand ii observ si nu ma incanta deloc starea lor alba cu pete. Am cautat cateva fotografii inspirationale si week-endul asta ii dau eu de cap. Va las si voua inspiratia la indemana si daca vreti sa-mi trimiteti gandiuri legate de peretii camerelor de copii, m-as bucura sa le citesc. 





Week-end placut, 
Eugenia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu