sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Cuvantul anului 2016

           Trag si eu linie peste anul ce a trecut si incerc sa vad ce am de reparat, de asimilat si de facut in 2016. Nu este un proces usor, cu siguranta, mai cu seama ca rezolutiile trebuie sa fie rezonabile si aplicabile, altfel incheiem anul dezamagiti... (Eu am patit-o! :)
             Incerc sa tin seama de indatoririle mele de mama si sotie, de ceea ce mi-am dorit pentru familia mea si pentru mine si nu am reusit inca sa aplic si incerc sa tin seama de datoriile mele de crestin, mai ales de bucuria de a fi autentica in ceea ce simt si fac... 

                 In ultima parte a anului 2015 am tot meditat la ceea ce m-ar ajuta sa rezist in greutati si m-ar face sa vad justificare la celalalt si sa il iert cu adevarat. Am gasit astfel cuvantul anului 2016, cel care imi reaminteste ce face lumea intreaga sa fie mai buna, si pe mine de asemenea: DRAGOSTEA. 


Dragostea care nu cade este cheia care va deschide mai mult decat usi, deschide inimi. 


Dragostea ne umple interior, iar daruirea ei este bucuria noastra cea mai mare.
Sper sa am dragoste in 2016, pentru Dumnezeu, pentru cei din jurul meu, pentru cresterea mea duhovniceasca, pentru ajustarile de care am nevoie cand relationez cu ceilalti.. sper sa avem cu totii.

Va doresc un 2016 plin de dragoste! 


Eugenia

3 comentarii:

  1. Doamne ajuta frumos ales acest cuvant al anului 2016!Pentru mine personal cuvantul anului 2016 este inflorire.Maica Domnului sa te binecuvanateze!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul trecut mi-am propus iubire...si am ramas insarcinata...asa ca...la voi cum o fi?

    RăspundețiȘtergere