duminică, 2 mai 2010

Chestie la cuptor cu sunca si branza albastra

"Chestia la cuptor" este un soi de tarta, dar fara aluat, pentru ca nu am avut timp sa-l fac. Inspiratiunea vine dintr-un Good Food. Avem nevoie de:

100 gr sunca
2 oua batute
3 dovlecei
o legatura de ceapa verde
200 gr cascaval sau cedar
50 gr branza albastra

Am rumenit felii de dovlecel (date cu sare si scurse in prealabil) in tigaie, fara ulei.

Intr-un vas de yena am pus un strat de felii de dovlecel, am presarat apoi o treime din cascavalul ras, bucatele de sunca, putin ou batut, ceapa verde taiata rondele subtiri. Ultimul strat l-am pus asa, dovlecel, ceapa, ou, cascaval si cateva bucati de sunca. Se da la cuptorul preincins vrea 30 minute, pana cand se rumeneste frumos si-si absoarbe din zeama.

Pofta buna, Ena.

Un comentariu: