miercuri, 16 iunie 2010

Biciclete gratuite

Duminica am mers in parcul Tineretului la invitatia unei prietene si ne-am plimbat cu bicicletele, inchiriate de la un centru de acolo... GRATUIT, pentru 2 ore. Totul este sa ai buletinul cu tine. Bicicletele sunt grozave si intentionez sa repet plimbarea cat mai des, seara dupa 8, cand se culca copiii (dintre care unul inca mai mananca laptic de mama). In plus, nu au cadru si poti sa te plimbi in fusta fara probleme.

Programul este pana la 21.30, asa ca eu reusesc sa prind maxim o ora, dar tot sunt foarte bucuroasa. Exista astfel de centre si in Herastrau si parcul Kiseleff.
Atentie caci eu eram sa ma pacalesc, chiar la intrarea in parc exista un alt centru de inchiriat biciclete, Cicloteque, si ei sunt ok, dar cu bani: 10 RON ora. Eu una aleg varianta gratuita, cat e disponibila (pana in octombrie).

E o experienta minunata: seara, racoare, copaci, lac, oameni putini, o prietena draga, miscare sanatoasa si mai ales copiii dormind ACASA linistiti paziti de sot... Asa ceva imi doresc mai des.

PS. Si da, ne-am cam lenevit pe blog vara asta, de... caldura mare :)

Alex

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu