joi, 23 februarie 2012

Balaurul Sfântului Gheorghe

Am găsit acest dragon chinezesc într-o carte de activități de la Teora (cu multe lucruri interesante) și Nectarie a vrut să-l decupăm împreună. Eu am desenat separat capul, corpul si coada pe o bucată de carton de la o cutie mare ce zăcea nefolosită. 
Nectarie a colorat bucățile și eu am pliat corpul balaurului ca un burduf. Apoi am lipit împreună părțile cu lipici de hârtie și am adăugat pe spatele desenului si două bețe, ca să poată fi ținut în mână ușor.
Apoi l-am declarat balaurul pe care l-a învins Sfântul Gheorghe și l-am învins și noi de câteva ori...
A fost o activitate plăcută și ușoară, chiar și Maria s-a măzgălit de lipici cu noi și a colorat si ea puțin. 

În mod neașteptat, balaurul acesta rezistă de vreo două luni prin casă.

Alexandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu