vineri, 27 noiembrie 2015

Jurnalul unei femei simple





Pentru astazi...
vineri, 27 noiembrie 2007, ora 12:00

Afara ...
se incapataneaza sa fie innourat si sa bata vantul

Mă gândesc ...
ca in week-end avem de facut doua vizite si ca trebuie sa pregatesc cate ceva de dus in dar

Sunt recunoscătoare pentru ...
intelepciunea din carti

Din bucătărie ...
liniste si pace, pentru azi am totul pregatit deja, vom incalzi la ora mesei

Citesc ...
retete si le triez ca sa pot avansa cu Biblioraftul cu Retete

Ceea ce sper ...
sa gasesc echilibrul intre lucrurile pe care le am de facut si cele pe care vreau sa le fac :)

Ce mai mesteresc ...
Biblioraftul de retete si nu numai, am in proiect si alte Bibliorafturi practice despre care voi scrie, mai ales pe masura ce le voi testa 

Ascult ...
Indila :), este preferata fetei mele mai mari si acum ne place Run run, cu versuri cu tot :)

Unul dintre lucrurile mele preferate ...
sa mesteresc cu hartii colorate

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
sa facem doua vizite, poate o iesire scurta pana la Snagov, de o dupa-masa

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
se poate face si cu ceai de soia sau migdale


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu