marți, 1 martie 2016

Carti in 2016



Anul acesta mi-am propus sa citesc mai mult, atat pe dezvoltare personala si spirituala, profesional, cat si carti de beletristica. Si ca sa ma mentin motivata :), voi face cate o lista aici, pe blog, cu carti recomandate de prietene, carti de comandat online, preferinte proprii si asa mai departe. Sectiunea de comentarii este deschisa pentru oricine a citit vreo carte din lista si ar dori sa ne impartaseasca parerea sa sau oricui ar dori sa faca vreo recomandare de carte.
Prima mea lista se refera la un site foarte drag mie www.books-express.ro, drag pentru ca experienta mea cu el este una dintre cele mai bune, iar Bogdana Dumitru, doamna minunata care administreaza acest site este atat de deschisa si prietenoasa. Chiar dansa mi-a pregatit o lista de carti potrivita pentru cititoarele acestui blog, mamici si pasionate de handmade aici.
Fiindca noua mea indeletnicire si pasiune este croitoria, asa as mai adauga si:
 Sew Chic KIDS




Sew and Stow o recomand cu placere, am luat-o si eu de la Bogdana cu ceva timp in urma si contine proiecte de cusut usoare, cu explicatii clare pentru lucrusoare utile prin casa (peretar, sort de bucatarie/de gradina, saculeti, sacose de cumparaturi, cosulete, sac de dormit, etc. )


Si invurtindu-ma online prin site, am gasit si cateva reduceri interesante, dintre care amintesc:
The Revenant

Si o carte best-seller deja in aproape toata lumea, foarte discutata de toate doamnele care au o gospodarie in grija: The Life Changing Magic of Tidying


Marie Kondo propune o metoda noua (metoda KonMari) de a mentine casa curata, de a privi lucrurile si de a gasi calitatea acestora de a aduce bucurie, si astfel sa merite pastrate in viata noastra. Din cate stiu este o carte fermecatoare si sper sincer sa reusesc sa o cumpar si eu in curand.

Sper sa gasiti utile aceste propuneri.

Cu drag, Ena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu