joi, 31 martie 2016

Indemn la bucurie


De curand, am inceput si eu sa citesc "Pollyanna Domnisoara". Am impresia ca sunt tot timpul in urma cu cititul fata de ceea ce este nou, dar chiar si asa, poate nu sunt singura :). Pollyanna este o fetita de vreo 13 ani, bine-dispusa, fericita chiar, fara motiv sau in ciuda motivelor de a nu fi. Iar eu in ultimul timp, chiar am nevoie de un impuls de a fi bucuroasa. Azi am gasit un alt citat  in carte si ma gandeam sa il transmit mai departe catre voi. 

"
- Ma bucur ca simti asa. Si eu simt la fel. Este mult mai distractiv sa fii vesel, nu-i asa? Pe langa asta, si Biblia ne-o spune, sa ne bucuram si sa fim fericiti, vreau sa zic. Ne-o spune de opt sute de ori. Probabil ca stii de ele, de textele referitoare la bucurie."

Romani 12:12
 Bucurati-va in nadejde; in suferinta fiti rabdatori; la rugaciune staruiti.



Primavara frumoasa! 
Ena


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu