sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Carte pentru copii

Zilele trecute am cumpărat de la Librăria Sophia cartea Evanghelia în culori, publicată de Editura Teofilia. Acesta e primul lor titlu, foarte potrivit pentru copiii de peste 6 ani. Nectarie e încă prea mic, dar eu însămi am citit-o cu plăcere. Cuprinde mai multe momente din Scriptură, povestite într-un grai accesibil copiilor, un desen de colorat, şi, ceea ce mi-a plăcut cel mai mult, câteva sugestii de discuţie pe marginea textului. Tâlcuirea episoadelor biblice e foarte accesibilă copiilor, dar în acelaşi timp surprinzătoare, pe mine m-a făcut să exclam: ia te uită! ce frumos!

De exemplu, la minunea învierii lui Lazăr, povaţa este că niciodată nu e prea târziu să ceri ajutorul lui Dumnezeu. El poate schimba lucrurile în bine chiar când pare că nu se mai poate face nimic. Şi chiar aşa e, Lazăr fiind mort, câţi dintre noi am mai fi crezut că se mai poate face ceva?

Cartea are 40 de pagini şi un preţ excelent de 9 lei.

Sper ca editura să crească şi să ne bucure în curând şi cu alte cărţi ortodoxe practice pentru copii, căci e mare nevoie.

Alexandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu