duminică, 16 octombrie 2011

Set de picnic din carton

Pentru că am fost răciți cu toții ne-am petrecut ultima săptămână mai mult în casă și am avut vreme să facem acest coș se picnic despre care am citit într-o revistă de copii.

Am avut nevoie de:
- un capac de cutie de pantofi
- panglică
- farfurii de hârtie
- o revistă veche
- lipici
- culori
-carton alb (luat tot de la cutia de pantofi)

Capacul de cutie a devenit cu ajutorul unei panglici un drăguț coș de picnic, iar mâncarea am decupat-o din reviste sau am desenat-o și apoi am lipit-o pe carton. Am desenat boluri cu ciorbă, linguri, fructe, legume și copiii au fost încântați.

S-au jucat de-a picnicul o vreme după care au folosit coșul pentru a merge într-o pădure imaginară să culeagă cu un urs imaginar, mure care bineînțeles erau și ele tot imaginare :)

Alexandra

Un comentariu: