marți, 18 octombrie 2011

Morcovi din fetru

Am găsit la reduceri la Ikea un set de farfurii pentru copii și bucuroasă l-am luat, dar de seturile de legume și fructe din fetru nu m-am putut atinge pentru că erau prea scumpe pentru bugetul nostru. Așa să am întrebat-o pe Eugenia cât de greu e să faci un morcov și aflând că n-ar fi chiar așa un chin am încercat. Dat fiind că e prima dată când iau acul în mână să cos ceva în afară de un nasture a fost o provocare plăcută mai ales datorită unui tutorial foarte clar pe care l-am găsit aici.
A ieșit un morcov mai mic pentru Nectarie și unul mai mic pentru Maria.
Dar la Ikea aveau și morcovi cu ochi și mâini... și ca să evit și această achiziție am apucat să promit că voi face și un morcov cu ochi. Până la urmă, după multe așteptări, s-a cusut și acesta, mai strâmb așa, mai șugubăț, dar bun de joacă.  L-am adăugat coșului de picnic și acum urmează niște dovleci tomnatici cât încă mai am fetru portocaliu.
Am găsit o sursă bună de fetru aici, din acela cu 80% lână care este de calitate superioară. Iar prețul este cel mai bun de pană acum.

Alexandra

Un comentariu: