vineri, 30 octombrie 2009

Little House on the Prairie

Tot asteptand sa vina pe lume piticuta noastra (care a intarziat deja o saptamana) am inceput sa urmaresc serialul Casuta din prerie, pe care il vazusem sporadic cand eram copil si de care imi aminteam cu bucurie.

Il recomand cu caldura tuturor mamicilor cu copilasi de peste 7 ani, care vor sa petreaca impreuna o ora de relaxare, filmul are de toate, aventuri, drame, invataturi crestine (desi unele trebuie discutate, caci nu sunt pe deplin ortodoxe), peisaje, dragoste de oameni si multa inocenta.


Alexandra

2 comentarii:

  1. pe ce program, si la ce ora, ca si eu as vrea sa il revad

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am descarcat de pe net si asa ma lupt cu el, cate 2 episoade pe zi, mai ales de cand l-am trimis pe Nectarie la bunici

    RăspundețiȘtergere