sâmbătă, 28 martie 2009

Amintiri din copilarie I

Stiu ca deja s-a cam spart targul amintirilor, dar am promis ca postez si eu niste fotografii, asa ca ma tin de cuvant. Apoi, abia acum am reusit sa fac rost de ele, sa le selectez, scanez (multumesc, Alex!) si sa le postez.

Aceasta fotografie este facuta acasa la mine, impreuna cu mama si tata si buna mea mamaie. Mi-e tare draga fotografia.

Apoi, eu - un mic sef (de la tara, cu mainile in solduri).




Din seria de fotografii "cu frisca in cap" asa cum le-am intitulat eu mai tarziu. Aceasta este facuta in parul IOR, actualul Alexandru I. Cuza, in sectorul de trandafiri, unde ma intepam mereu tot incercand sa "mios" florile.

Aceasta forografie a fost facuta de ziua mea. Am postat-o pentru ca ma amuz mereu vazandu-l pe adi, baietelul de pe scaun care isi tine mainile ca niste clestisori, fiindca dezachilibrandu-se, s-a "proptit" in tort. In momentul fotografiei nu stia unde sa-si stearga mainile mai repede. :)))

Aici ma aflam la nunta unei rude, undeva in Ardeal. (Cred ca la Sfantul Gheorghe, dar n-as putea sa fiu sigura...) V-o arat pentru ca imi placea tare compleul cu care ma imbracase mama si imi amintesc ca profitam de orice ocazie de a ma invruti cu fusta aceea. In plus, imi placeau teribil nuntile (carui copil nu-i plac) fiindca dansam mult si ma alergam cu verisorii prin restaurant. :)

Iata si un moment mai delicat, cred ca terminam clasa a 4a, iar aici eram insiruiti dupa cum primisem premiu. Linia incepe cu Eugen, Danuta, Roxi, Daniel (care incepand cu clasa a 5a a luat conducerea!), eu, Ana, prietena mea din clasa a 2a (si pana acum!), Miha si Claudia. Ce mai faceti, oameni buni??

Ultima fotografie este facuta in Ardeal, in imprejurimea Ciucului, impreuna cu ai mei si verisorii mei preferati, Helga si Mo(Stefan). Un pic-nic foarte placut!

Sper ca v-am distrat. Imbratisari!

Eugenia (de-a lungul timpului)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu