sâmbătă, 10 aprilie 2010

Raffaello

Reteta aceasta mi s-a parut numai buna de pregatit cu o zi inainte de a fi consumate, par ca toate se imbina perfect dupa ce sunt lasate o noapte in frigider. Raffaello sunt simplu de facut, de fapt si de consumat, de asta nu am mai apucat sa fac foto (dar stiti voi cum arata, nu? :)). Un alt fapt important este ca din aceasta compozitie ies destule bombonele, acum depinde de cati oameni aveti de incantat cu ele.



- 500 g lapte praf
- 100 g nuca de cocos
- 200 g zahar pudra
- 200 g unt
- 1 lingura de smantana sau iaurt mai gras
- 2 foi simple de napolitana (eu am pus piscoturi zdrobite)

Amestecati laptele praf, zaharul pudra si cocosul pana obtineti un aluat usor de modelat. Rupeti foile de napolitana si adaugati si smantana (mie mi-au intrat 3 linguri). Modelati bomboanele, punand in mijloc cate o migdala si rostogoliti prin nuca de cocos. Se dau la frigider pentru o ora-doua inainte de servire.

Ena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu