marți, 23 decembrie 2008

Cadouri de Craciun, realizate din... ce-am gasit prin casa - 1

Ornamente pentru brad, facute de mana, din fetru, panglici, nasturi.

Anul acesta am decis sa-mi exploatez casa la maxim, astfel incat sa rezulte cadouri pentru cei dragi. Motivele sunt vaste, mamicile stiu cat de greu este sa faci niste cumparaturi decente cu copilasul de fusta, ca sa nu mai vorbim de minunatele schimbari birocratice care au reusit sa ne lase fara bani pana in acest moment... prin urmare, iata ce-a iesit.
As vrea sa pozez si fetele prietenilor atunci cand vor primi inventiile mele, dar mi-e ca imi vor stirbi pentru totdeauna imaginea... mai vedem.

Ca sa nu mai lungim vorba, iata ce a iesit:













Am mai avut cateva idei pe care nu le-am pus in aplicatie, dar poate voi o veti face: clopotei, reni, oameni de zapada, acadele, ingerasi, pachetele de cadouri, ginger bread cookies, etc...
Eugenia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu