vineri, 12 decembrie 2008

Stelute cu unt

Fiindca nu am gatit impreuna cu Alexandra, mi-am facut de cap si am gatit de nepost. Iata cum se fac biscuitii cu unt. Pregatim:
250 gr faina
1 varf de cutit de praf de copt
150 gr de unt razuit
125 gr zahar
1 ou, 1 pliculet de zahar vanilat dr oetker vanilla bourbon
sare

Faina se amesteca cu praful de copt intr-un castron incapator. Se adauga untul, apoi zaharul, oul, zaharul vanilat, sarea si se incorporeaza framantand pana se desprinde de pe mana. Se inveleste in folie si se da la frigider cca 30 min.
Se incinge cuptorul in prealabil, se intinde o foaie subtire de 2-3 mm si se decupeaza stelute de dimensiuni diferite.
Se pun in tava tapetata cu hartie de copt si se coc 10-15 min. Se racesc, apoi se pastreaza in cutii de tabla sau de plastic.
Din cantitatile de aici, ies cam 50-60 de bucati, ce mi-au ocupat 2-3 tavi.
Acesti biscuiti nu-si modifica forma prea tare, deci ii puteti aseza destul de apropiati in tava.

Sfat: Daca aveti forme de diferite marimi, incercati sa coaceti pe rand dimensiunile apropiate, astfel incat sa nu se arda stelutele mai mici, iar cele mari sa ramana necoapte.
Inca ceva, deasupra lor se poate adauga o jumatate de aluna, nuca, sau ce va mai place.

Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu