duminică, 18 ianuarie 2009

Invitatie la ceai (pe Calea Victoriei)

Asta-seara am petrecut frumos impreuna cu Alexandra si sotii nostri la un ceai. Cele cateva fotografii sunt menite sa relateze despre atmosfera din ceainaria de pe calea Victoriei.

Ati putea sa si treceti pe langa ceainarie, daca lasati grijile zilnice si pasul repede sa va duca fara a lua aminte primprejur. Atat este de retras si cuminte acest loc linistitor, ca o oaza in care pasesti din vacarmul orasului.
Pozele nu cred ca au reusit sa surprinda asa de bine ceea ce simt eu acolo, dar chiar si asa, le postez aici.
In seara aceasta, dintr-o mare diversitate de ceaiuri (negre, verzi, roiboos, oolong, ne-ceaiuri) am servit un roiboos verde cu fructe de padure si tarte asortate.

Tot in ceainarie se vand si ceainice (multe sunt lucrate manual) si accesorii pentru prepararea ceaiului, am fotografiat cateva care mi-au placut in mod deosebit.

Ena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu