luni, 12 ianuarie 2009

Supa de cartofi cu carne de pui si smantana

Aici am gasit o fotografie care aduce cu supa aceasta

Supa aceasta este dedicata lui Nectarie si, prin extensie, Alexandrei careia ii urez spor la treaba. Eu am facut-o de curand si chiar nu ma asteptam sa fie atat de delicioasa. Alexandra, pune tu poze! Asa ma asigur ca o sa o faci si tu! :P

Pentru supa de carne, avem nevoie de:

150 gr legume pentru supa (eu am pus telina, ceapa, morcov, radacina de patrunjel)
cca 600 gr carne de pui (adica pulpa si piept, dar merge orice parte)
1 foaie dafin, putin cimbru, cateva frunze patrunjel

Carnea de pui se da intr-un clocot si se spala din apa respectiva, apoi se pune la foc impreuna cu legumele si condimentele de mai sus. Cand au fiert, se pastreaza carnea separat, iar supa se strecoara.

La supa de cartofi, punem:

ceapa (50 gr)
200gr cartofi curatati
50 gr telina
2 linguri de unt
1,5 l supa limpede de carne
sare, nucsoara
smanatana
3-4 catei usturoi

Ceapa, cartofii si telina taiate cubulete, impreuna cu usturoil zdrobit se pun intr-o cratita in cele 2 linguri de unt si se calesc. Apoi se adauga supa de carne si se fierbe la foc redus.

Se paseaza cu blenderul si se condimenteaza cu sare si nucsoara pana se omogenizeaza.

Punem apoi carnita de pui si, la servire, atasam smanatana dupa gustul fiecaruia.

Este o supa incantatoare. Sa aveti pofta!

Ena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu