joi, 18 martie 2010

Ce fel de aspirator?

Ultimele zile le-am petrecut cautand aspirator nou. Ca o gospodina careia tare ii place sa-si cumpere ceva in casa, am cautat in stanga si-n dreapta si m-am informat ca sa gasesc exact ceea ce imi trebuie.

Asa ca am aflat ca de acum exista mai multe tipuri de aspiratoare: clasicele cu sac, altele fara sac (ma intrebam eu cum o fi si asta!) si unele si mai si care filtreaza praful prin apa (se pare ca sunt grozave pentru asmatici si alergici, dar costa...)

Cum noi suntem si asmatici si alergici, dar nu ne permitem un aspirator cu apa, am cautat second best.

Asadar foarte important era sa filtreze praful cat mai bine si se pare ca aceasta se poate face doar daca are un filtru HEPA foarte performant, de preferinta HEPA 12. Si mai bine este daca are mai multe filtre incorporate (dar costa...), caci asa praful se filtreaza si se filtreaza pana cand nu mai ramane mare lucru de iesit prin spatele aspiratorului (acum am inteles si eu ce inseamna curentul acela de aer care iese pe la spate, e cu praf!!!).

Am descoperit ca aspiratoarele fara sac (au un recipient de plastic in loc) sunt grozave pentru ceea ce imi trebuie mie, nu ma umplu de praf cand curat recipientul de plastic, care se scoate rapid si se poate spala foarte usor.

Pana la urma m-am orientat la un aspirator fara sac, cu capacitate doar de 1 l (stam la garsoniera si nu e nevoie de mai mult, in plus asa pretul e mai mic), filtru HEPA 12 si buton de reglaj al puterii pe tubul de aspirare (asa nu trebuie sa ma mai aplec de fiecare data). Sunt foarte incantata si abia astept sa-l incerc.

Alexandra

3 comentarii:

  1. Am si eu aspirator cu filtru Hepa, un LG parca, sunt foarte multumita de el, e mic si compact si extrem de usor de folosit. Cand se umple, scot recipientul si il golesc apoi spal bine toate partile componente si le las la uscat cateva zile inainte sa le montez la loc. Nu am avut deloc probleme cu el pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot un LG am ales si noi! Ma bucur ca il recomanzi.

    Alex

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta!
    Cred ti-ar fi fost de folos un aspirator cu aburi.Gasesti oferte bune pe d-mail.ro
    Te-ar ajuta la multe!

    RăspundețiȘtergere