marți, 2 martie 2010

Somon prajit in 2 variante

De ceva timp tot pandesc raionul de peste (dat fiind ca mi-am propus sa mancam mai mult peste) si saptamana trecuta chiar am atacat: medalioane de somon. Nu prea stiam cum sa le pregatesc asa ca am folosit 2 retete de somon prajit.

1. Somon prajit simplu

2 medalioane de somon
lamaie
sare, piper

Am presarat pe medalioane sare si piper, dupa gust, dupa care am stors lamaie deasupra (generos). Am incins ulei in tigaie si le-am prajit cam 3-4 minute pe fiecare parte (pana cand se rumenesc frumos).
Le-am servit cu salata verde si portocala (in loc de lamaie).

2. Somon prajit cu miere si ulei de masline

2 medalioane de somon
unt, ulei de masline
miere, lamaie
sare, piper (desi merge si fara)

Am pregatit o marinata din 2-3 lingurite de miere, 1 lingurita de lei de masline, zeama de lamaie. Le-am amestecat bine si le-am pus peste somon si am lasat la frigider timp de 1 ora, avand grija sa mai intorc punga, sau sa umezesc cu marinata din cand in cand bucatile uniform.

Am prajit in unt si ulei de masline, acesta se rumesneste mai frumos ptr ca se caramelizeaza mierea. Din pacate, acesta nu a mai apucat sedinta foto. :) Yum!

Pofta buna!
Eugenia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu